Friday, October 7, 2011

Sawadikapppp!!!

Last 14sept-17sept aku follow college trip ke hatyai,tu pun last minute aku confirmkan bab mula2 ingat taknak follow,tapi setelah didesak oleh "ayam2 rowdy" so aku pun decide la follow gak,Tapi naseb bek aku follow sebab kat sane AWESOME gileeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sape tak follow sumpah rugi! memang banyak la aktivi kat sane,dari pagi sampai la malam memang fulled! tengah malam lagi banyak 'aktiviti' hehehehe thailand plak..hahhahaha

Antara tempat yang aku pergi floating market, songkhla beach,hatyai universiti, and banyak lagi la.. tapi view kat sane memang cantik..


bab makanan pulak,tom yam dia memang KAWKAW punye aku cakap korang, memang diff gilew dengan tom yam kat sini,slurppppp..memang stim la makanan kat sane..





Pape pun hatyai memang best!!!!! aku berani cakap aku akan repeat balek pegi sane!!!!!

No comments:

Post a Comment